Catering ketogeniczny – dieta ketogeniczna

Dieta ketogeniczna to absolutny hit w ostatnim czasie. Wiele osób chwali działanie diety, która zakłada zwiększenie podaży tłuszczów przy jednoczesnym ograniczeniu spożywania węglowodanów. Dzięki temu możesz zredukować nadmierną tkankę tłuszczową na dobre! Podczas stosowania diety keto odkryjesz wiele pozytywnych zmian, co sprawi, że ten sposób odżywiania zostanie z Tobą na dłużej! Dieta keto jest pomocna w leczeniu chorób neurologicznych oraz wielu innych schorzeń. Postaw na swoje zdrowie już dziś!

Na czym polega fenomen diety ketogenicznej?

Dieta keto nie jest żadnym magicznym sposobem na zbudowanie suchej masy mięśniowej lub panaceum przy redukcji masy ciała. Tak naprawdę dieta ketogeniczna uczy żywienia na nowo. Niska zawartość węglowodanów w diecie sprawia, że organizm przechodzi do stanu ketozy, czyli rozpadu tłuszczów. Wbrew pozorom, aby osiągnąć ten stan, należy zwiększyć spożycie tłuszczów w diecie i ograniczyć węglowodany. Już kilkudniowe odżywianie się w ten sposób na diecie keto sprawi, że w naszym organizmie zaczną się wytwarzać ciała ketonowe.

Będąc na diecie ketogenicznej, uczymy nasz organizm do korzystania z innego źródła energii niż z węglowodanów. Z powodu braku glukozy zaczyna on szukać alternatywnych źródeł, aby pobudzić narządy do pracy i pozwolić nam funkcjonować przez cały dzień.

Dieta keto - co jeść, a czego unikać?

Dieta przy większej podaży tłuszczów w czasie ograniczenia spożycia węglowodanów ma swoje zasady, chcąc utrzymać się w stanie ketozy, należy ich ściśle przestrzegać. Przede wszystkim cały czas należy utrzymywać wyższe stężenie ketonów od poziomu glukozy. Wówczas mamy pewność, że dieta spełnia swoje zadanie. Podstawę jadłospisu stanowią ryby, dobrej jakości mięso, olej kokosowy, oliwa z oliwek, olej rzepakowy oraz warzywa nisko węglowodanowe. Trzeba pamiętać, że utrzymanie ketozy wymaga spożywania bardzo ograniczonej ilości węglowodanów. Dietę ketogeniczną powinni stosować fani mięs z dodatkiem tłustych sosów, podczas gdy np. stronią od chleba i ziemniaków. Nie trzeba spożywać wysokiej zawartości tłuszczów zwierzęcych, tłuszcze roślinne (np. orzechy) również się świetnie sprawdzą w tej roli.

Za dużo informacji na raz? Spokojnie… dieta pudełkowa pędzi Ci na pomoc!

Dieta ketogeniczna w ofercie cateringu dietetycznego

Chcesz skorzystać z diety ketogonicznej, lecz nie masz czasu zgłębiać się w jej tajniki? Catering dietetyczny to idealne rozwiązanie dla Ciebie!

Ograniczenie węglowodanów może na samym początku przysporzyć odrobinę problemów. Musisz się nauczyć, czym są węglowodany, ile ich możesz jeść, jak ciała ketonowe tworzą stan ketozy, co robić, by prawidłowo spalać tłuszcz itd. Wprowadzenie organizmu w stan ketozy wymaga odpowiedniej wiedzy, dlatego nie zaprzątaj sobie tym głowy i skorzystaj z diety pudełkowej w wersji keto!

Dlaczego warto skorzystać z cateringu dietetycznego

Dieta ketogeniczna nie jest typową dietą odchudzającą, dlatego wymaga nadzoru dietetyka lub nawet lekarza. Decydując się na catering ketogeniczny, otrzymujesz:

  • odpowiednio przygotowane 3 posiłki na dzień zgodnie z zasadami diety ketogenicznej,
  • przestrzeganie jednego z czterech wariantów kalorycznych,
  • codziennie świeże i wartościowe posiłki,
  • dostawa pod wskazany adres,
  • brak konieczności zgłębiania wiedzy z zakresu diety ketogenicznej,
Ketogeniczna dieta - jemy tłuszcze i organizm zaczyna spalać tłuszcze
  • opieka profesjonalistów,
  • różnorodność diety,
  • więcej czasu na własne potrzeby,
  • brak konieczność robienia zakupów i zmywania naczyń.

Dieta ketogeniczna z naszego cateringu to także świetne rozwiązanie dla osób zabieganych, które chcą wprowadzić organizm w stan ketozy, lecz nie mają czasu na zapoznanie się z zasadami diety.

Z nami nie musisz ich znać! Ważne, abyś ze smakiem zjadł posiłki, które dla Ciebie przygotowaliśmy! Jako catering dietetyczny, posiadamy duże doświadczenie. Dla nas dieta keto to bułka z masłem… a w sumie to bez bułki ;). Na diecie keto ominie Cię uczucie głodu, a cały dzień będziesz tryskać energią!

Z początku możliwe jest odczuwanie lekkiego bólu głowy, który zdarza się w okresie adaptacyjnym. Organizm musi się nauczyć, że głównym źródłem energii jest tłuszcz. Kiedy on minie, wystarczy lekka aktywność fizyczna, odpowiednia podaż kaloryczna i volia! Pozbędziesz się niechcianej tkanki tłuszczowej, napadów głodu, a zyskasz lepsze samopoczucie.

Nie zastanawiaj się dłużej i wybierz już teraz 1500, 2000, 2500 lub 3000 kcal, a my zajmiemy się resztą! Udowodnimy Ci, że tłuszcze mogą spalać tłuszcz!

Opinie o nas

{“Polecam w 100% ten catering dietetyczny –  pyszne, zdrowe i zawsze na czas “
5
Tomek
{Próbowałam wszystkich kateringów dostępnych w Krakowie i ten miażdży je doszczętnie. Warzywa niemrożone, mięso świeże; Dania pomysłowe i doprawione. Dla mnie najlepszy  z takim wyborem menu♥️
5
Anita
{“Bardzo dobre w smaku , doprawione posiłki. Dostawa bez zarzutu. Szczerze polecam.”
5
Maria

Ostatnia aktualizacja strony: